Krenite bezbrižno na put

Na svakom putovanju moguće je da se dogode situacije koje će vam poremetiti planove. Neke od njih nemoguće je predvideti, ali moguće zdravstvene probleme na putu u inostranstvu možete preduprediti kupovinom polise međunarodnog putnog osiguranja.

Ukoliko vam na putu, u inostranstvu, zatreba hitna medicinska pomoć, neophodno je odmah kontaktirati dežurni centar koji će vas uputiti na najbližu medicinsku ustanovu. Problem se javlja što cena poziva iz roaming-a ponekad zna biti veća od troška same intervencije koja vam je neophodna tokom boravka u inostranstvu. Kako bi svojim klijentima obezbedili što povoljniju uslugu, Generali Osiguranje Srbija predstavilo je novinu na domaćem tržištu osiguranja - besplatan poziv i chat iz inostranstva u slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći.

Klijenti koji kupe putno osiguranje, od 1. juna mogu besplatno kontaktirati dežurni asistentski centar putem mobilne aplikacije Generali Srbija dostupne u App i Google Play prodavnici. Na raspolaganju su dve opcije: čet i poziv. Za besplatnu komunikaciju sa asistenskom kućom potrebna je samo WiFi mreža.

Putem Generali aplikacije na brz i jednostavan način možete ujedno i kupiti polisu međunarodnog putnog osiguranja, kao i polisu osiguranja doma, a na jednan klik dostupni su vam i saveti o dobijanju medicinske pomoći u Srbiji i tokom boravka u inostranstvu. Tu su i informacije o tome šta treba uraditi i kako postupiti u slučaju nastanka štete, kao i o neophodnoj dokumentaciji za prijavu štete po osnovu autoodgovornosti i kasko osiguranja, dobrovoljnog zdravstveng osiguranja, kao osiguranja od posledica nesrećnog slučaja.

„Besplatno pozivanje i čet tokom boravka u inostranstvu u mnogome će pomoći našim klijentima kada se nađu u nemiloj situaciji dok su van zemlje”, istakao je Vladimir Milosavljević, direktor Direkcije za stanovništvo i najavio dalji razvoj ove funkcionalnosti i za ostale vrste osiguranja.