Inovativnost na displeju – Novi trend savremene komunikacije

Tradicionalno najbolji način da se prodavci obrate svojoj ciljnoj grupi potrošača je putem reklame na televiziji i radiju. Međutim, promene u potrošačkim navikama, kao i razvoj tehnologije doveli su do toga da je i to promenjeno. Novi trendovi

Tradicionalno najbolji način da se prodavci obrate svojoj ciljnoj grupi potrošača je putem reklame na televiziji i radiju. Međutim, promene u potrošačkim navikama, kao i razvoj tehnologije doveli su do toga da je i to promenjeno. Novi trendovi se oslanjaju na efikasniju komunikaciju koja kombinuje veći broj različitih, ali integrisanih medija, putem kojih se ciljaju kupci: Digital Out – Of – Home Advertising (DOOH) & Cross Media.

 

Zašto koristiti DOOH? Odgovor je veoma jednostavan. Potrošači izbegavaju tradicionalne metode oglašavanja. U prilog toj činjenici ide i istraživanje vršeno u Srbiji koje dovodi do sledećih zaključaka:

 

Da li ste znali da kupci provode 70% radnog vremena VAN KUĆE (OOH), od čega SMART telefone koriste 56% vremena? Mobilni telefoni su postali LINK OOH sa socijalnim, mobilnim i digitalnim medijima.

 

TV reklame se mogu preskočiti, imejlovi se često zanemaruju i potrošači se bombarduju sa onlajn oglasima koji su često iritantni. DOOH je novi i inovativni marketing medij koji prodavcima omoguc´ava da ojačaju svoje marketinške kampanje stvarajuću user generated sadržaj. Tradicionalni OOH je postao centar SOCIAL, MOBILE i DIGITAL ekosistema.

Socijalni mediji koriste WEB i MOBILE interaktivnost za kreiranje, deljenje i prikazivanje user generated sadržaja. OOH postaje ključna komponenta koja multiplicira vrednosti social media i mobile marketing kampanja. Prednosti ovog pristupa Kroz Linford DOOH mrežu budite tamo gde 2.700.000 potrošača mesečno provodi svoje vreme. Linford vam može ponuditi oglašavanje kroz digitalnu, box i scroll mrežu, brendiranje površina, takođe za vas možemo organizovati promociju u šoping centrima ili interaktivnu cross media kampanju.